Features
Benieuwd naar wat HandsOn CRM allemaal kan? Hier een greep uit de belangrijkste features per onderdeel.
Klik op de “LEES MEER” buttons voor meer informatie en bewegende beelden over dat specifieke onderdeel van HandsOn CRM.
Relatiebeheer in handson crm
De uitdaging bij relatiebeheer is dat het voortdurend blijft veranderen. Contactgegevens wijzigen. Mensen veranderen van job, nummer en ga zo maar door. Hier een aantal features die helpen om bij te blijven en die belangrijke relatie te onderhouden.
Alles automatisch bijhouden in de tijdlijn
Iedere account heeft een tijdlijn van activiteiten die binnen HandsON CRM en Outlook in te zien is. Waar je de taken aanmaakt of afsluit maakt niet uit dankzij de integratie. Zo weet je precies wie wat heeft gezegd of gedaan. Of sales, marketing of support ernaar kijkt – ze weten precies wat de situatie is.
Relatiebeheer in handson crm
De uitdaging bij relatiebeheer is dat het voortdurend blijft veranderen. Contactgegevens wijzigen. Mensen veranderen van job, nummer en ga zo maar door. Hier een aantal features die helpen om bij te blijven en die belangrijke relatie te onderhouden.
Alles automatisch bijhouden in de tijdlijn
Iedere account heeft een tijdlijn van activiteiten die binnen HandsON CRM en Outlook in te zien is. Waar je de taken aanmaakt of afsluit maakt niet uit dankzij de integratie. Zo weet je precies wie wat heeft gezegd of gedaan. Of sales, marketing of support ernaar kijkt – ze weten precies wat de situatie is.
Sales in handson crm
De uitdaging bij sales is dat ze alles bij moeten blijven houden in het CRM om het relevant te houden. Alleen is dat veel werk, vooral als je veel accounts onder je hoede hebt. Dan heb je het al druk genoeg om je targets te halen en krijg je dit er nog eens bovenop. Door de invoer zo makkelijk mogelijk te maken, verlaag je deze drempel.
VERKOOPKANSEN MAKKELIJK BIJHOUDEN
In HandsOn CRM maak je makkelijk verkoopkansen per account aan. Die vul je aan met relevante info. Zo blijft het helder voor sales wat de status is en wat is afgesproken. Management heeft het voordeel dat het precies kan volgen hoe sales het doet en wat werkt en wat niet per type account. Ideaal.
Sales in handson crm
De uitdaging bij sales is dat ze alles bij moeten blijven houden in het CRM om het relevant te houden. Alleen is dat veel werk, vooral als je veel accounts onder je hoede hebt. Dan heb je het al druk genoeg om je targets te halen en krijg je dit er nog eens bovenop. Door de invoer zo makkelijk mogelijk te maken, verlaag je deze drempel.
VERKOOPKANSEN MAKKELIJK BIJHOUDEN
In HandsOn CRM maak je makkelijk verkoopkansen per account aan. Die vul je aan met relevante info. Zo blijft het helder voor sales wat de status is en wat is afgesproken. Management heeft het voordeel dat het precies kan volgen hoe sales het doet en wat werkt en wat niet per type account. Ideaal.
Customer Service in handson crm
De uitdaging bij customer service is dat die niet altijd over alle klantengegevens beschikken. Gemaakte afspraken met sales tijdens de aankoop of gesprekverslagen zijn normaal gesproken niet beschikbaar voor support. Komt dan een klant aankloppen met een vraag, staat het niet professioneel als support deze afspraken niet kent. Dankzij HandsOn CRM is dat voltooid verleden tijd.
HOGERE KLANTENTEVREDENHEID REALISEREN
Laat support tickets per account aanmaken, aanvullen en opvolgen. Alles is makkelijk in te zien, te overzien en op te lossen. Dat zorgt voor hogere klantentevredenheid, haalt de druk van de ketel bij support en geeft je meer rapportage-informatie richting management als die om cijfers vraagt.
ADD ON: Projecten in handson crm
Projecten managen doe je idealiter op het platform waar je de rest van je bedrijfs- en klantengegevens hebt staan. Dan werk je sneller en verwijs je makkelijker naar relevante accounts of documenten. Ook zorg je ervoor dat je collega’s erin blijven werken. Een uitkomst dat het in HandsOn CRM zit.
Het overzicht waar je van droomde is hier
Het projectendashboard in HandsON CRM geeft je gedetailleerd inzicht en een uitgebreid overzicht van de status van je projecten – inclusief budgetten en realisaties. Zo kun je snel zien hoe alles ervoor staat en diep inzoomen op de reden waarom een project niet zo loopt als je had gehoopt.
Projecten in handson crm
Projecten managen doe je idealiter op het platform waar je de rest van je bedrijfs- en klantengegevens hebt staan. Dan werk je sneller en verwijs je makkelijker naar relevante accounts of documenten. Ook zorg je ervoor dat je collega’s erin blijven werken. Een uitkomst dat het in HandsOn CRM zit.
Het overzicht waar je van droomde is hier
Het projectendashboard in HandsON CRM geeft je gedetailleerd inzicht en een uitgebreid overzicht van de status van je projecten – inclusief budgetten en realisaties. Zo kun je snel zien hoe alles ervoor staat en diep inzoomen op de reden waarom een project niet zo loopt als je had gehoopt.
ADD ON: FIELD SERVICE IN HANDSON CRM
Optimaliseer je field service activiteiten met onze module die naadloos aansluit op HandsOn CRM. Werk sneller, houd relevante klantinformatie bij de hand en zorg voor betrokkenheid van het hele team. Onze fieldservice-module biedt een efficiënte, snelle servicebeheer, wat leidt tot verhoogde klanttevredenheid. Kortom, een flexibele en krachtige oplossing die inspeelt op jouw zakelijke behoeften..
Beheer je buitendienst
Ontdek de veelzijdigheid van fieldservice met onze speciale module die integreert met HandsOn CRM. Of je nu een klein MKB-bedrijf bent dat net begint met servicebeheer, of een gevestigde organisatie die op zoek is naar efficiëntieverbetering, onze fieldservice-module is de perfecte oplossing.
ADD ON: E-mailmarkering in handson crm
Wissel contactlijsten uit met MailChimp
Deel nieuwsbrieven, acties of nodig leads en klanten uit voor events – het kan dankzij de koppeling tussen MailChimp en HandsOn CRM. Vooral voor mkb’ers die net beginnen met marketing is dit een mooie optie om aan die relatie met leads of klanten te gaan werken. MailChimp heeft een aantal abonnementen – van gratis tot premium – die bij jouw situatie past.