Customer Service

Klantenservice gaat over het helpen van klanten die (jouw) producten of diensten gebruiken. Dit kan van alles zijn, van het oplossen van problemen tot het geven van training en ondersteuning.

Je kunt op verschillende manieren klantenservice bieden, zoals via de telefoon, e-mail, livechat of zelfbedieningsportals. Meestal wordt dit gedaan door een team van klantenservicemedewerkers, die alles weten over de producten of diensten en goed zijn getraind om klanten zo goed en snel mogelijk te helpen.

Slechte klantenservice kan heel vervelend zijn voor klanten en kan zelfs zorgen voor minder productiviteit en inkomstenverlies. Maar als je juist uitstekende klantenservice biedt, dan zullen klanten tevreden zijn, trouw blijven en anderen aanbevelen om ook gebruik te maken van je producten of diensten.

Hoe werkt het in Handson CRM?

In HandsOn CRM maak je aanvragen aan naar aanleiding van vragen van je klanten. Dit kunnen algemene vragen zijn, verzoeken om uit te voeren of problemen om op te lossen. Hou met de aanvragen het overzicht bij elkaar er categoriseer ze op de juiste manier. Wijs elke aanvraag toe aan de daarvoor juiste medewerker en hou je klanten tevreden door jouw goed georganiseerde support en service!

Een verhoogde klanttevredenheid, daar gaat het toch om?!!

Registreer welke producten jouw klant van jou heeft afgenomen of gebruikt, zodat je daar goede support op kan leveren. Koppel het product aan je klant, zodat je een goed overzicht hebt, welke producten je klant heeft afgenomen of in gebruik heeft.

Koppel kennis over je product ook in de knowledge base. Alles inzichtelijk op één plek! Jij snel de case opgelost, klant snel en goed geholpen, een win/win situatie!