HandsOn CRM bestaat uit verschillende modules. Modules zijn eigenlijk de bouwblokken waarmee je het CRM systeem opbouwt.
Een aantal modules zijn in de basis applicatie opgenomen en een aantal kun je er boven op zetten, maar het integreert uiteraard allemaal naadloos met elkaar. Welke modules je extra nodig hebt, die je boven op de basis zet, is afhankelijk van bijvoorbeeld het soort onderneming dat je hebt of in welke sector je werkzaam bent.
Lees snel verder wat elke module doet en wat het voor jou kan betekenen. Vergeet niet, dat we de modules ook nog eens kunnen aanpassen naar jouw wensen, net als de Basic modules.
Relatiebeheer is het beheren van interacties en relaties tussen een organisatie en haar klanten, partners en andere belanghebbenden. Dit kun je doen met behulp van software zoals HandsOn CRM.
Met HandsOn CRM kun je je interacties met klanten en andere belanghebbenden volgen en analyseren, klantgegevens beheren en verschillende aspecten van het relatiebeheerproces automatiseren.
Als we het over sales hebben, hebben we het over het proces van het verkopen van producten of diensten aan klanten. Dit omvat activiteiten zoals het identificeren van potentiële klanten,
het genereren van leads, het koesteren van leads, het presenteren en demonstreren van producten of -diensten, het onderhandelen en sluiten van deals en het bieden van doorlopende klantenondersteuning.
Klantenservice verwijst naar de ondersteuning die wordt geboden aan klanten die producten of diensten gebruiken.
Dit kan een breed scala aan activiteiten omvatten, zoals het oplossen van (technische) problemen, het beantwoorden van vragen over het product of de dienst en het geven van training en opleiding..
Projectmanagement betekent eigenlijk dat je alles plant, organiseert en controleert wat nodig is om een bepaald doel te bereiken. Gelukkig heeft HandsOn CRM een speciale module voor projecten die hierbij kan helpen. Hierdoor wordt projectmanagement een stuk makkelijker en efficiënter en zijn doelen makkelijker te behalen.
E-mailmarketing is een digitale marketingstrategie waarbij via e-mail promotionele of informatieve berichten naar een gerichte groep individuen of een mailinglijst worden gestuurd.
Het belangrijkste doel van e-mailmarketing is het opbouwen van een relatie met (potentiële) klanten, het bevorderen van naamsbekendheid en het stimuleren van de verkoop.
Benieuwd naar alle trends & ontwikkelingen of updates over de HandsOn CRM software? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!